dilluns, de desembre 06, 2010

Desinformat'!

Fa 3 anys que no tinc televisió. Malgrat tot, vulgui o no la veig a qualsevol lloc. Donat que és una epidèmia en bars, restaurants, cases d'altra gent (en totes les habitacions possibles, clar!)...

Ahir vaig passar el dia a casa del meu pare.
I vaig AL·LUCINAR!!!!!

L'emisora: antena3.
Programa: telenotiícies migdia.

Quan jo era petita els telenotícies tenien una façana clara d'informació objectiva, sèria i rigorosa. Ahir vaig descobrir com ja aquests programes es van destapant en el que són: clars mitjans de manipulació social. On no només mostraven successos socials, sinó també anuncis i diverses anècdotes amb un caire més de premsa rosa que de rigorositat informativa.

Despertem a l'alarmant desinformació social a la que ens tenen sotmesos!